Kamis, 07 Januari 2016

Derita Hidup Primitif Di Era Milenium

Haiii udah pada tau gw donk ? gw Datuk Enief, tapi kalo ada yang manggil Brad Pitt ya kadang gw nengok juga sih. Gw selalu nulis di Fb .... tau donk ? hah ? enggak ? tapi pernah dengerkan ? walo samar samar gitu ? engga juga ? yo wes lha wong emang gw gak ngetop kok haghaghag

Kehadiran gw dikancah Blogger sebenernya membingungkan, gw ada di Multiply sejak 2004 trus ngeksis di Facebook sejak 2008. Blog udah lama gw minati, tapi keterbatasan otak membuat gw gagal paham. Emosi yang menjadi temen pas sok mau buat blog. Trus 2013 buat deh tapi sumpah gw gak tau kudu ngapain.

Gw tanya Pak Rt, Kentung Tukang Ojek sampe nanya selingkuhan semua kagak ngarti kudu ngapain buat aktipin Blog. Cuma Wak Entung doank yang jawab agak mengarah kesasaran, "Elu ngapain Tong bikin gituan ? bukannye elu udeh Goblog ?? mending bantuin gw ngenekin angkot dah"

Then sejak tampilan NOTES di FB berubah, gw stop nulis walo banyak kisah yang ( tadinya ) mau gw cuap cuap sembari nyalurin hobi nulis, nulis pake gaya gw sendiri nyang kacau balau tapi nyatanya ada aje nyang minat baca. Dan hari ini gw akhirnya berhasil buat lhoooo ( bangga ) ohhh berhasil ... berhasil .... ( lari ke dapur motong poni pake mangkok berasa Dora )




 Jadi akhirnya gw bisa ngeksis juga ke dunia Blogger, yang sejak jaman duluuuuuuu gw dah tau ( awal ngetrend ) tapi baru gw ngarti palingan 20% sampe detik enih. Anyway gw segera launching tulisan tulisan gw yang nggak penting tapi tauk dah kok makes me happy gitu loch.

Eh segitu aje yak pengumumannye, gw pengen nonton anuan ... apa onoh ? entu pilem ... auk sih cakep ape kagak ceritanye, yang penting nyari hiburan positip, lha timbang nyari perkara bijimaneh hayo ?? Enih gw juga masih recet ama setelan Blog nyang sesuai mau gw misalnye nyang bisa liat cuma orang dikit aje. Gw kagak demen aje akun pribadi gw bisa diintip banyak orangt, gw kagak pernah siap jadfi tenar sih, nguras waktu ame tenaga.




Tidak ada komentar:

Posting Komentar